25/02/2010

Άσπρο Μαύρο

Κανονικά τούτο έπρεπε να ήταν το πρώτο μου πόστ.

Θέλω να ξεκαθαρίσω το όνομα του μπλοκ μου. Είναι άσπρο μαύρο τζαι όι ασπρόμαυρο. τωρά γιατί εν ετσι ο τίτλος με λατινικους χαρακτήρες εν ιξέρρω. έτσι έφκηκεν τζαι άφηκα το ετσι!

Πριν πολλά χρόνια ονειρεύκουμουν ότι εν να γράψω βιβλίο με τις ιδέες μου. Ήβρα τον τίτλο πριν τις ιδέες. Άσπρο Μαύρο. Ξεκάθαρα. Θορώ την ζωή πολλά ρεαλιστικά που δυστυχώς θορώ τα ούλλα άσπρα ή μαύρα. Τζαι το εξώφυλλο έθελα να εν τω μισό μαύρο τζαι να γράφει άσπρο τζαι το άλλο μισό να ήταν άσπρο τζαι να γράφει μαύρο.

Ύστερα ήβρα τα μπλόκς τζαι εκράτησα τούντο όνομα επειδή αρέσκει μου πολλά. Ενεν τίποτε σπουδαίο ούτε έσσιει φαντασία όπως της πράσινης νεράιδας ας πούμε που πιστεύκω εν το πιο ωραίο όνομα για μπλοκς. Η διαφορά του μπλοκ με το βιβλίο εν ότι δαμέ γράφω τζαι μαλακίες που κάμνω επι καθημερινής βάσης.

Ξέρω το ότι ενεν καλό όνομα αφού εν δείχνει ούτε φύλο ούτε τίποτε αλλά εν να το κρατήσω.


Τζαι μιας τζαι έγραψα για τα μπλοκς έχω μιαν απορία. Πως γίνετε να είσαστε followers στο μπλοκ μου τζαι να μεν σας έχω τζαμε που εν ούλλοι (πιοι ουλλοι) τζαι που επισκέπτουμε τα μπλοκ σας να θορώ το μπλοκ μου τζαμε;

9 comments:

  1. *blush*
    εψαξες να δεις τι σημαινει; σε συνδυασμο με το πρασινη νεραιδα;

    οσο για το τελευταιο, οκ θα ειμαι λιγο σκυλα, αλλα πρεπει να μαθεις να συντασσεις προτασεις γιατι δεν καταλαβα Χριστο..
    :p

    ReplyDelete
  2. to teleutaio to exw aporia kai egw.

    ReplyDelete
  3. pola oreos o tropos ske4is s...mono pu ego protimo na t vlepo polixromo:) s efxome kapia mera na t kamis k vivlio!!!

    ego an katalava sosta 8elis na pis g t blog list sou i ton alon?

    ReplyDelete
  4. αναγνωρίζω τα συμπτώματα κούρασης. τι ήθελε να πει ο ποιητής στην τελευταία πρόταση;

    ReplyDelete
  5. εντάξει στην τελέυταία πρότασει εν εκατάλαβε κανένας γριν.. Το λοιπόν. έχω 6 followers. Μόνον. όμως στα μπλοκς μερικών, τζαμε που λαλεί ποιά μπλοκς ακολουθείς, είμαι τζαι εγώ. Ενώ τζήντα μπλοκς εν είναι στους followers μου.Τέλοσπαντον αν δεν εκαταλάβετε πάλε εν πειράζει. ενεν σημαντικο. Το σημαντικό είναι να μάθω να συντάσω προτάσεις όπως λαλεί τζαι η πράσινη νεράιδα που μας την είπε :)

    ReplyDelete
  6. πάλε εν εκαταλαβαμέ..
    κάμε google reader τζαι σείρε μέσα όσα μπλογκς θέλεις να ακολουθείς ρε ασπρό μαύρο μου!!

    ReplyDelete
  7. To ότι εσύ ακολουθείς κάποια μπλογκς δε σημαίνει ότι σε ακολουθούν και αυτοί στο δικό σου πρέπει να δώσει κι αυτός την εντολή στη δική του λίστα παρακολούθησης (αν κατάλαβα καλά αυτό που ρωτάς) :)

    ReplyDelete
  8. Mia xara to aspomavro, emena polu mou aresei, giati? skeftosoun na to alla3eis? Kai gia to teleutaio, an katalava, einai merikoi pou einai followers alla epilegoun na einai anwnumoi kai na mi sou emfanizontai me tous allous. nomizw dld..

    ReplyDelete
  9. ευτυχώς εκατάλαβε ασ 'εν τζαι ενας τι ήθελα να πώ. Ευχαριστώ homo anisorropus.

    ReplyDelete