14/02/2010

Άης Βαλεντίνος

Τελικά κανείς δεν εκτιμά την γιορτή του αγιού βαλεντίνου. Εγώ είμαι άσχετος με εκκλησία και θρησκείες. Δεν ξέρω τι ήταν πράγματι αυτός ο κύριος. Αλλά κάποιοι έχουν καθιερώσει αυτή την μέρα σαν τη μέρα του έρωτα, της αγάπης και παρομοίων.

Όπως κάθε γιορτή, έτσι και αυτή έχει τον σκοπό της. ίσως την δημιούργησαν μεγαλοεπιχειρηματίες για να κάνουν κέρδη. Αλλά γιατί αυτή η προκατάληψη ότι αυτό είναι κακό. Αυτές οι γιορτές αυξάνουν την κατανάλωση και την κίνηση της οικονομίας. Όλοι οι κλάδοι της οικονομίας επηρεάζονται θετικά.

Το άλλο είναι ότι αυτή η γιορτή δίνει ένα κίνητρο για ελεύθερους που ψάχνουν να τολμούν να κάνουν κάποια μια κίνηση για να βρουν το ταίρι τους. Η πρώτη μου προσέγγιση σε κοπέλα ήταν μια τέτοια μέρα.

Οι ερωτευμένοι από την άλλη έχουν ένα κίνητρο να περάσουν ακόμη μια μέρα καλή με την φίλη τους. Να πάνε έξω ή να εμπνευστούν να κάνουν κάτι, κάνοντας τον άλλο ευτυχισμένο. Που είναι το κακό. Δεν τους σταματά να το κάνουν και την επομένη

Οι γιορτές δεν είναι τίποτα το σπουδαίο αλλά μπορείτε να τις εκμεταλλευτείτε για να περάσετε ωραία. Είναι όπως το σάββατο, όπως την πρωτοχρονιά… Ο άνθρωπος δυστυχώς δεν μπορεί από μόνος του να κάνει μερικά πράγματα γι’ αυτό ανακάλυψαν αυτές τις γιορτές. Και επειδή δεν είναι δική σου ιδέα χρυσοπληρώνεις αυτές τις μέρες.


Υ.Γ Εγώ είμαι ελεύθερος τώρα και θα περάσω μια απλή μέρα σαν να μην συμβαίνει τίποτα. Αν δεν ήμουν μόνος θα έκανα κάτι σίγουρα.

1 comment:

  1. en to eixa skeftei pote etsi!sostos...pola sostos!:P

    ReplyDelete