27/11/2009

Σαν καμιά άλλη Αφιερωμένο

Είδα την, ήταν ωραία, ήταν ξενιτζή. Εν τις εμίλουν τζαι επέρναν ο τζιαιρός. Εθόρεν με τζαι εχαμογέλαν μου. Επούττεφκα να τις μιλήσω. Επιστευκα ότι εν φκένω πας σ’ ετσι γενέκα. Χωρίς να μιλούμε, μόνο με το γειά σου, έμαθα την. Εδίαν μου αυτοπεποίθηση. Ναι μια γενέκα. Εν ηταν όπως τες κυπραίες. Δεν υπάρχει ετσι κυπραία. Εκλέουμουν πως εδούλευκα πολλα, νακον παραπανω που 8ωρο. Τζαι μια κορούα πανέμορφη, γλυτζιά, ευγενική, σπουδασμένη, με τρόπους τζαι αρχές, εδούλεφκεν παραπάνω μου. Τζαι ήταν χαρούμενη. Τούτη ήταν ένας θετικός, αισιόδοξος άθρωπος. Μέσα σε μια ξένη χώρα, χωρίς να ξέρει κανέναν. Ελείψαν οι μέρες. Έφεφκα. Ετόλμησα. Λαλώ της να πάμε έξω. Λαλεί μου τώρα να δω. Εσχόλασα τζαι επερίμενα κάποιον νάρτει. Η κορού ίσσιεν δουλεια τζαι εν εμπόρεσε νάρτη να μου πεί. Άντα τζαι είδε με ήρτεν βουρητή. Εσυγκινήθηκεν που την επερίμενα. Εγώ ο μαλάκας που εν ήταν καν να της ξαναμιλήσω εφάνηκα ρομαντικός. Είπε μου ότι έσσει κοπελούιν τζαι ένεν σωστό να φκούμε. Επαράσηρα την. Είπα της ότι εν θα την πειράξω να μεν φοάται. Φαίνουμε αδρωπος γιαυτο επίστεψεν. Επεράσαμεν απίστευτα. Έκαμεν με τζαι εγέλασα. Εχορέψαμεν. Αρεσεν της. Επείρα την σπίτι. Εθόρεν με μες τα μάθκια. Έθελεν να τη φιλήσω. Ήμουν μαλάκας τζαι εκράτησα το λόον μου. Εν της έτζισα. Αλλά επέρασα ωραία. Έφυα χαρούμενος τζαι νάκον πικραμένος. Την άλλη μέρα επία τζαι εποσιερέτησα τους παρέες μου. Έστειλεν μου μήνυμα ότι εθελεν να με δεί πριν να φύω. Έμεινα στους παρέες. Μάλλον επειδή εν έφτανα να τη γαμήσω. Επία αεροδρόμιο. Επέτουν η ωρα 5 το πρωι. Ήμουν μόνος μου. Έπαιξε το τηλέφωνο. Εν ήταν η μάνα μου. Ούτε οι αρφούες μου τζαι ο τζύρης μου. Ούτε οι παρέες μου. Ηταν η κορού. Η ωρα 4. Λαλώ εν λάθος τζαι έστειλα της μήνυμα αν με έπιασε. Στέλλει μου πισω τζαι λαλεί μου άμαν σκέφτουμε κάποιον τζαι εν μπόρω να τζημηθω, πιάνω τον τηλέφωνο. ¨ημουν μες στο check-in. Εφκήκαν οι παλμοί μου πάνω. Έρκεται αλλόνα μήνυμα. Είσαι το καλύτερο κοπελούι που εγνώρισα ποττέ μου. Επίενα μες το αεροπλάνο αλλα η ψυσσή μου εν έθελεν νάρτη. Κάμνει μου ξανά αναπάντητη. Έχασα τα. Επία τζαι έκατσα πίσω. Ήμουν παγωμενος. Συγκινημένος. Εν τούτο που λαλούν οι ποιητάες ραγισμένη καρδιά. Αμμαν ραγίσει όμως εν ναν μια ζωή έτσι. Κάποτε σσιεπάζω την να μεν θορω τη σσισμαθκιά. Μα ποιόν περιπέζω.

1 comment:

  1. Ήσουν κύριος μαζί της κουμπάρε, τζαι έφυες καθαρός. Έσιει τζαι τζείνον την δική του μαγεία.

    ReplyDelete